Reklamacje

Reklamacje są obsługiwane przez Dział Realizacji Zamówień i Logistyki
E-mail: sklep@szafki-szkolne.pl
Tel: +48 33 486 61 88

Reklamację można złożyć poprzez:

  • przesłanie treści reklamacji pocztą elektroniczną na adres: sklep@szafki-szkolne.pl
  • przesłanie treści reklamacji pocztą tradycyjną na adres: LOCOBOX Sp. z o.o. ul. Okrzei 2 43-300 Bielsko-Biała 

Uwaga: Aby umożliwić nam szybkie rozpatrzenie reklamacji, potrzebujemy:

  • dane pozwalające na zidentyfikowanie zamówienia (nr zamówienia, dane klienta)
  • informację, czy został sporządzony protokół szkody z kierowcą lub kurierem, oraz jego kopię
  • dokładny opis reklamacji, wraz ze wskazaniem towaru, którego dotyczy reklamacja
  • oczekiwania klienta
  • bardzo pomocne mogą okazać się zdjęcia przedstawiające usterki

Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego odpiszemy niezwłocznie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl